NOVÝ MODEL IS 300H PŘINÁŠÍ JEDINEČNOU KOMBINACI VYSOKÉHO VÝKONU 223 k A NÍZKÉ SPOTŘEBY OD 4,3 l/100 km PŘI EMISÍCH CO2 JIŽ OD 99 g/km.

Zvenku vás nový kompaktní sedan IS 300h zaujme ohromujícím designem, LED světlomety a výraznou “vřetenovitou” maskou chladice ve stylu vozů Lexus. Uvnitř objevíte luxusní přístrojovou desku orientovanou na řidiče s nejmodernějšími multimediálními a bezpečnostními systémy. V nové, nižší poloze za volantem si užijete precizní ovladatelnost vozu a přesné vedení stopy v zatáčkách, a to s vytříbeností a hladkostí příslovečnou pro značku Lexus.

Model IS 300h poháněný druhou generací plně hybridního systému Lexus Hybrid Drive a vybavený aktivním akustickým systémem, který vytváří sofistikovaný zvuk motoru, je radost řídit. Může se pochlubit kombinovanými emisemi CO2 jen 99* g/km a spotřebou paliva pouhých 4,3 l/100 km*. K dispozici máte také velký prostor pro zavazadla, protože hybridní akumulátor zabírá minimum místa pod podlahou zavazadlového prostoru.
* Pro model s Paketem Eco.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI JÍZDY

V modelové řadě IS se poprvé objevuje plně hybridní technologie pohonu. Nový Lexus IS 300h poháněný naším nejnovějším systémem Lexus Hybrid Drive poskytuje největší výkon 164 kW (223 k), přitom má emise CO2 pouhých 99 g/km.

Pro ještě podmanivější jízdu jsme snížili polohu sedadla řidiče o 20 mm (ve výši kyčelního kloubu) a upravili sklon volantu o 3°. Jízdní preciznost byla vylepšena tužší strukturou karoserie, jíž bylo dosaženo pomocí průlomové technologie lepení a šroubového laserového svařování.

Nová víceprvková zadní náprava poskytuje větší přilnavost a vylepšenou ovladatelnost. K tomu připočtěte inovativní aerodynamiku, že máte před sebou vůz, který má nejen velmi pohotové reakce, ale který je také neuvěřitelně tichý.

HLAVNÍ PŘEDNOSTI INTERIÉRU

Na silnici je nový model IS 300h nádherně vyvážený sedan na řízení a mimořádně komfortní vůz pro dlouhé cestování. Až budete relaxovat v sedadlech čalouněných přepychovou kůží, budete si také užívat nádherných detailů typických pro značku Lexus, jako jsou dřevěná ozdobná obložení či precizně zpracované, centrálně umístěné analogové hodiny. Na veškerou produkci vozů IS, která probíhá na stejné lince, na níž se montují špičkové limuzíny LS, dohlížejí mistři řemesel Lexus zvaní “Takumi”.

Rozvor sedanu IS byl prodloužen o 70 mm, aby vznikl na zadních sedadlech jedenz největších prostorů pro nohy v tomto segmentu a vůz nabízel ještě komfortnější jízdní vlastnosti. Zadní sedadla jsou rovněž dělená a sklopná v poměru 60:40, což je ideální řešení pro přepravu neskladných předmětů.

S novou generací multimédií v novém IS budete mít přístup k internetovým službám, jako je například Google Street View®, můžete si nechat vypočítat nejekologičtější trasu, nebo si užívat zvuku audiosystému Mark Levinson® Premium Surround s 15 reproduktory. Nebo můžete letmým dotykem prstů měnit nastavení klimatizace pomocí inovativních elektrostatických ovladačů.

BEZPEČNOST

BEZPEČNOSTNÍ STRUKTURA KAROSERIE, 8 AIRBAGŮ

Kromě extrémně odolného bezpečnostního skeletu karoserie chrání cestující osm airbagů. Řidiče a spolujezdce vpředu chrání dvoufázové čelní airbagy společně s kolenními a bočními airbagy.

Na obou stranách procházejí v celé délce interiéru boční hlavové airbagy. Všechny bezpečnostní pásy s výjimkou prostředního sedadla vzadu jsou vybaveny také předpínači.Tato výjimečná úroveň pasivní bezpečnosti je v novém modelu IS poskytována standardně.

SYSTÉM VAROVÁNÍ PŘI OPUŠTĚNÍ JÍZDNÍHO PRUHU / AUTOMATICKÉ OVLÁDÁNÍ DÁLKOVÝCH SVĚTEL

Kamera uložená v patě vnitřního zpětného zrcátka umožňuje systému varování při opouštění jízdního pruhu upozornit vás na riziko nechtěného vyjetí z jízdního pruhu. Automatické ovládání dálkových světlometů používá za tmy stejnou kameru k automatickému přepínání na potkávací světla, jakmile detekuje světla protijedoucího nebo vpředu jedoucího vozidla.

AKTIVNÍ KAPOTA MOTORU

Nový Lexus IS je vybaven aktivní kapotou, která pohlcuje nárazovou energii. Systém, aktivovaný senzory v předním nárazníku při kolizi s chodcem, mírně nadzdvihne kapotu, aby se zvětšil prostor mezi ní a tvrdými komponenty motoru. Tím se snižuje riziko poranění chodců.

SYSTÉM SLEDOVÁNÍ PROVOZU V PŘÍČNÉM SMĚRU ZA VOZEM

Při couvání, například na frekventovaném parkovišti, používá systém sledování provozu v příčném směru radarové senzory systému sledování slepého úhlu k detekci vozidel vjíždějících do obtížně viditelné oblasti za vozidlem. Je-li nějaké vozidlo detekováno, upozorní vás systém vizuálně ve vnějších zpětných zrcátkách a akusticky zvukovým signálem.

LED SVĚTLOMETY

Nový IS je dostupný s LED světlomety, zatímco všechny modely mají osobitá LED světla pro denní provoz ve tvaru písmene L integrovaná do předního nárazníku. Energeticky úsporná LED technologie poskytuje vynikající osvětlení a spolehlivý výkon s dlouhou životností.

lexus-is-300h

SYSTÉM SLEDOVÁNÍ PROVOZU V PŘÍČNÉM SMĚRU ZA VOZEM

Při couvání, například na frekventovaném parkovišti, používá systém sledování provozu v příčném směru radarové senzory systému sledování slepého úhlu k detekci vozidel vjíždějících do obtížně viditelné oblasti za vozidlem. Je-li nějaké vozidlo detekováno, upozorní vás systém vizuálně ve vnějších zpětných zrcátkách a akusticky zvukovým signálem.

Zdroj: www.lexus.cz

SHARE